tack för igår!

godmorron världen.
igår var det ju min dag, min födelsedag.
den va kanon på alla sätt o vis!!
de va väl mindre skoj o jobba.. men men.
det gick hyffsat ändå, rätt fort..
och igår kväll bjöd jag hem vänner.
så de va fullt hus här igår minsan!
storebror johan, fanny och eddie.
maria och ellinor.
maria och nathalie.
emelie, thomas och sigge.
maria och fredrik.

jag hade bakat massa gott.
marängtårta med hallon i och dumlekladdkaka.. :)

så nu ska jag bara bli firad av mamma o nils erik, storebror tommie och mormor sen.
och.. ja... pappa om han kommer ihåg att jag finns ?!

oj ska åka till jobbet nu juu.
puss

Kommentarer
Postat av: Richard

Låter som en mycket härlig födelsedag :D

2010-07-09 @ 11:02:44
URL: http://rillevonpesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0