toppen dag !!!!!

dagen har vart helt kanon!!!
sol och massa sol.
träffa maria på stan vid 13 tiden, vi fika på en uteservering :)
sen fick båda två massa skit skoskav..!  så jag gick hem o plåstra om fötterna o bytte skor...
(och maria gick hem till sig..)
vid 15 smsa bror att de va på stan.
så va bara o gå o möta upp dem, för att sedan gå till hamnen o äta glass.
jag hetsa o övertala maria att komma till hamnen o äta glass med :)
så det blev årets första glass i hamnen ! mums.
efter det blev det långpromenad hem till bror o fanny i oppeby.
vi stannade på vägen o lekte i en lekpark. haha.
eddie sov.. så man kan väl inte skylla det på han..
och dessutom är han inte ens 5 månader.. så har leker inte på de viset. haha.
ikväll grilla jag hos bror, med bror, fanny o eddie. kanon mysigt o gott som tusan!

efter maten busa jag o eddie. jag sa "hej hej" och skratta, och han glo o skrattade tok mycket!
han är sååå himla söt!!! sötaste lillkillen!!!


nu ska jag sova..

dröm sött. puss.

Kommentarer
Postat av: Richard

Låter som du hade toppen :D

2010-05-23 @ 20:26:20
URL: http://rillevonpesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0