fort det går.

haft en kanon dag idag!!
vart ute o njutit va de fina väderet, iofs har det inte vart så jätte varmt, utan de har blåst en hel del..
men! vart sol hela dagen!! mycket skönt.
va med timmy till vrena o fikade. och jag plockade min första blombuket (stavas?!) för i år! mysigt.
jag älskar att plocka blommor!!

nu är kl över 22.. och jag borde sova.. i morron är det ju jobb igen!
segt när man jobbar över på fredagen o sen jobbar lördagen med, helgen försvinner liksom på noll tid..
ogillar..!!!


en liten misse bebis. såå söt så. tagen för 2 veckor sen.

Kommentarer
Postat av: Richard

Fin kisse :D

2010-05-31 @ 20:52:47
URL: http://rillevonpesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0