vårsolen!!

ojoj va kl är mycket nu.. snart 2 på natten. inte så mycket när det är helt iofs.. men ändå.
dagen har vart kanon!
först vart det en morgon fika på stan med mamma o nils erik. mysigt!
sen mötte jag upp maria och nathalie.. vi gick runt o prata lite och bestämde oss för lunch på
mc donalds. men mc donalds i stan va proppfullt minst sagt!
så vi gick till gumsbacken. mycket skön promenad i vårsolen blev det!!!
och ikväll har jag sett massa film hos Timmy.
semi pro.
hannah montana the movie.
the hot chick.
jurassic park.
iofs fick jag se alla själv i stort sett.. någon somnade och sov genom alla filmerna..

ser nu på oc och borstar tänderna..


näe.. ska stänga av o lägga mig nu!

dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0