femhundratrettiogånger.

fy fan va jag är trött. gäspar mest hela tiden..
och kämpar för att orka sitta uppe haha. dax att lägga sig kanske?!
tänkte gå o borsta tänderna vilken min som helst.. och släcka ner och sedan krypa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sova..jag vara skönt att lägga sig tidigt ibland..
dessutom kanske det hjälper så jag blir frisk..  har nog inte sagt det (!?) jag är ju små sjuk..IGEN.
små förkyld, nyser och hostar lite. blääää!
jag ger snart upp. man kan ju inte bli sjukt femhundratrettiogånger på rad. jag blir arg.

i morse innan jag gick till jobbet, så fick jag nått i ögat.. så det har kliar o gjort ont o ögat mest hela dagen..
till o med fortfarande.. så de är små svullet runt ögat och ömt. obra. och mystiskt..!

jag är i alla fall glad att det har vart mycket sol de senaste dagarna..
hoppas all äckel snö smälter bort nu så våren och sommaren kan komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0