happy face.

åhh jag är såå glad !! och det känns bra..!!
jobbet går bra. eller ja, som vanligt..
är ledig i helgen! ska bli såå skönt. har jobbat lite för mycket senaste tiden..
(va på väg o svimma i måndags på jobbet.. obra...)
jag har bytt semester veckor i sommar. hoppas det blir bra..
och la även dit en vecka till. första sommaren på hmm tusen år som jag ska vara ledig i 4 veckor!
oj kändes som jag hade massa o skriva.. men minnet är bra.. men kort!

juste! i morron ska jag tatuera mig! de va länge nu sen sist.. sist va i augusti.
då gjorde jag rosetterna.

och snart är det dop. Eddies dop! då ska jag fota. funny funny.


sleep time.

Kommentarer
Postat av: Richard

Härligt härligt härliga tider :D :D

2010-06-10 @ 11:44:31
URL: http://rillevonpesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0