mysko.

typiskt att de visar bra filmer på tv när jag måste sova tidigt.. eller måste o måste..
ikväll är sprängaren.. sitter o ser på den just nu. jag hade tänk att jag skulle se klart hela även fast jag ska upp tidigt i morron. tänkte så där att de är ju bara torsdag och fredag kvar den här veckan.. så då gör de inget om man sover lite.. men såklart sitter jag nu och gäspar som en tok..

idag va jag ut till arnö, till maria och nathalie. sötnosarna.
vi drack te och pratade och hade allmänt mysigt och trevligt !
nathalie blir bara större o större för varje gång jag träffar henne.. första gången jag såg henne för hmm ett år sen kasnke?! va hon en liten plutt bara, hon kunde inte ens krypa då.. hihh.
nu springer hon runt och pratar o sjunger o dansar förfullt ! hihi.

aja. nu ska jag krypa ner i sängen !
dröm så sött alla !
puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0