min dag.

söndag.. jag brukar hata söndagar mer än de mesta.
men idag har dagen rusat iväg och jag har knappt inte tänkt på att det är söndag ens!
gjort idag:
  • tvättat.
  • gått till badhuset och simmat en timme.
  • gått på stan lite med mamma, och fikat hos mamma.
  • gjort en jätte godsallad (som räcker nån dag till!)
  • förberett min söndagsmyskväll, grönsaker och dipp.
salladen jag gjorde blev mega god. hade i massa godsaker...
grönsallad, små tomater, paprika, majs, couscous, och lite kyckling.

nu sitter jag och funderar på om jag ska sätta på en film.. eller gå en liten promenad..
vet inte alls vilket jag vill ?!

Kommentarer
Postat av: Richard

Härligt härligt :D

2010-01-12 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0