kurerad och redo.

nu har jag kurerat mig o gjort mig färdig för sängen.
har tagit alvedon, hostmedicin och nässpray..
borstat tänderna, tagit på sovlinnet, släckt ner och så..





snart är det sleep time för mig. trist nog.
jag som ville se johan falk filmen.. men den slutar så himla sent, eller ja.. sent om man ska upp vid 5.

igår va det födelsedagsfest för Jenny. marias kusin..
det va jätte skoj. vi satt först hemma hos jenny o elin och drack o prata o hade trevligt !
spelade även öl spelet.. :)
sen blev det utgång på tellus. vilket också blev jätte lyckad o kul !!
alltså blev den en mycket bra kväll!  tog lite kort igår.. men har inte orkat lägga över de till datorn..
så får lägga upp några nån annan dag istället..kanske.

aja.. kanske dax att stänga av och krypa ner i min renbäddade säng !!
dröm sött ! puss.

Kommentarer
Postat av: Richard

Härligt att det var kul i lördags :D

2010-01-18 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0