innan jag kryper ner..

en liten snabb uppdatering från kvällen.. nu innan jag ska krypa ner i sängen.

årets nyårsfirande blev på tellus. mycket trevligt faktiskt!!
(trodde att det skulle bli lite segt o trist att vara där från 18.30 till 02.00..)

4 rättersmiddag på tellus. super gott var det !
berättar i morron vad vi fick :)

god öl. goda drinkar. trevligt folk.

åh mina ögon och kinder gör mega ont.. svider o är allmänt sura över smink och denna skit kyla..!
haha.

nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen.

känner mig förresten ytterst duktig... att jag har tagit det lugnt ikväll och va hemma skapligt..
tänkte på att jag liksom vart sjuk i veckan och inte är helt i toppform ännu.

dröm sött på er alla !!

och...

GOTT NYTT ÅR !!!! 2010 NU GÄLLER DET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0