gamla godingar.

så nu jag vart duktigt ! la över alla nya bilder från datorn till min externa hårddisk.
de va på tiden.. rädd att datorn ska pajja och att alla bilderna och sånt ska försvinna..
så nu borde jag rensa datorn, och kasta bort lite så datorn blir glad och snabbare. hihih.

hittade massa gamla kort, eller ja hittade och hittade... de har legat i datorn alltid haha. men inte kollat på dem på länge..






jag o linnea är peppade på väg till hultsfred mitt i natten.


jag och anna för 3 år sen!


maria och jag på cypern 08.


anna och jag för några år sen.


systrarna johansson, ellinor o maria.


jag hade långt rött hår.. och inga tatueringar.. inga stjärnor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0