tröttast i stan.

kl är snart halv sex på morronen.. jag är jätte trött..
vaknade 1 i natt och låg och hostade helt hysteriskt! gick liksom inte att sluta..
va upp o tog hostmedicin, halstablett och massa vatten.. inget hjälpte! men..
till slut fungerade det så jag kunde somna om..
så nu är jag tröttis!!
fick för mig att storstäda igår kväll när kl va 20.30.. smart..
jag skulle ju lägga mig jätte tidigt igår va tanken.. men vad vart klockan?!
joo 22.30.. smart... neej!
men ikväll blir det sleep time tidigt.. är tanken i alla fall.

nu ska jag borsta tänderna. för snart är det dax att dra till jobbet. blää.

Kommentarer
Postat av: Richard

Men vem har sagt när man bör stor städa :P eller när man ska gå och lägga sig. Det går liksom inte att styra över ibland. Men nu har du ju det gjort..lika bra det :D

2010-02-19 @ 05:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0