jag lever.

va inte oroliga..jag lever, har bara inte orkat blogga på jätte länge.
idag är det söndag. söndagsångesten börjar komma mer o mer. ogillar det!
helgen har vart bra.
fredags, då va jag hos mamma o myste o tog de lugnt.
lördags, träffa emelie, thomas o sigge på stan och fikade. sedan kom
matilda till nyköping och vi gick på stan och handlade massa fint!!!
och igår kväll festa jag med maria och ellinor, vi förfesta hos maria lite, drack o spela lite ölspel.
sen blev de krogen, tellus rättare sagt. petter va där och uppträdde.




köpte 2 klänningar igår. super fina!!



köpte ett par skit snygga jeans !!



och idag, söndag, har jag varit med maria och nathalie o haft kanon som alltid.


söta nathalie !!

Kommentarer
Postat av: Richard

Låter som en finnemang helg :D synd bara att du fick stå ut med Peter på scen :P

2010-04-27 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0