happy face.

idag är jag glad ! men trött..
man kan ju inte va allt på samma dag inte !

snart är helgen här. ser verkligen framemot det.. inte bara för att jag är ledig.. !
utan..
först på lördag är det kusin/släktträff ! ska bli jätte kul. träffa lite släktingar och prata.
man ses ju så sällan.. för sällan tycker jag ! i alla fall vissa.. bor ju rätt nära många kusiner..
men ändå så ses man så sällan.. undrar varför ?!
hmm..
sen på lördagskvällen är det fest. maria och maria ska ha fest...hos maria.. haha.
det finns en hel del marior.. som ni kanske har märkt !
så det blir nog en kanon helg detta !

näe nu ska jag ta på mig nån skön tröja och gå ut och gå med mariaboo !
även kallad manpower maria..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0