dagen.

lördag och jag är hemma.
sitter i mjukiskläder, inlindad i filtar och ser på tv.. =)
just nu ser jag på mr Bean haha. sjuk humor..
haha. såg det ofta när jag va mindre, och va hos min pappa..


idag har det vart en kanon dag.
gick upp 8.30, gick ut och sprang i morgonsolen ! jätte skönt !!!

vid 11.30 kom bror och fanny hit, sen gick vi ett varv på stan, massa folk ute !!
det har vart kanon väder hela dagen, skinande sol och varmt ! =)





vi satt i parken, gripsholmsparken och drack lite läsk o vilade benen och funderade på vad o vart vi skulle äta lunch !
det blev på Sandys, vi åt kycklingsallad. den va jätte god ! man fick massa mat och den kostade bara 39 kr !
vilket klipp hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0