tro det eller ej.

LÅNGLEDIG NUUU !!!!!!!!!!!!! eller inte.. är ledig från jobbet i morron.. mitt jobb alltså..
men ida vara ledig !?
näe såklart inte...
ska jobba extra hos mamma, eller ja fortsätta med inskolningen..

dagen på jobbet va skoj. dagen rusade iväg.
vi åt lunch ute idag ! på grekiska restaurangen i trosa.
mums ! kycklingspätt & bulgur och massa tzatsiki så klart !

nu ska jag gå o borsta tänderna ! och snart krypa ner i sängen...
jag blev sjukt trött på en sekund ungefär....

dröm sött alla.

Kommentarer
Postat av: Richard

Jaha en som också var ledig eller ja hur du nu såg på saken riktigt ledig var du ju inte. Råkar vara så att jag också är ledig imorgon eller ja på fredag :) Lyxigt

2009-10-29 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0