sunny sunday.

godmorron sverige !

idag är det söndag.. iofs kändes det som söndag igår på kvällen..
hade söndagsångest igår redan..  skumt
men idag känns det bättre ! tack o lov.

jag gick upp vid 9.. bäddade sängen.
sen fixade jag iordning hårfärgen ! så nu sitter jag med färg i håret.. spännande!
aja.
men efter jag hade satt i hårfärgen så diskade jag lite saker.. plockade undan kläder som låg framme..
och sen dammsög jag, och rensade avloppet i handfatet i badrummet.. vattnet rann bort så himla sakta..
hoppas de blir bättre nu !!

om 50 min ska jag tvätta.. opepp..
jag vill ut och gå medans det är sol ute!
men hoppas den stannar framme hela dagen. det behövs..!

oj nu är nog färgen klar!!

skriver mer sen.. ska även lägga upp bilder från igår med :)
(igår va jag o mamma i linköping ! :)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0