inte vilken dag som helst.

fredag. LÖNEFREDAG till och med !

idag gick jag, maria och elin på stan..
jag hittade inget alls...! och jag hade sett framemot att gå o shoppa lite..
men sen när vi skulle hem, gick jag till åhlens när maria skulle gå till bilen.
så jag tänkte jaja jag går ett litet varv på åhlens innan jag går hem.
så oj jag hittade ett par skit snygga svarta tajta jeans för 299 kr !
vilken nu betyder att jag MÅSTE kasta lite gamla fula,förstora jenas..
och snygga knä strumpor och billiga strumpbyxor.. 
sen när jag gick hem gick jag igenom nyckeln igen (en galleria för er som inte vet)
så då såg jag skylten "örhängen 25 kr paret". gick in och så klart hittade jag massa fina !
så de blev 3 par !! jätte fina !!!
aja.. jag råkade stor shoppa sen vilket fall som helst !
lägger upp bilder senare..

snart kommer maria hit.
tanken för ikväll va middag ute på nån restaurang.. men alla bangade..
så jag o maria bestämde oss för pizza & idol kväll istället !
kanon det med !

aja nu ska jag fixa klart lite till inne innan maria kommer hit !

hejsvejs så länge. puss.

Kommentarer
Postat av: Richard

Fusk jag får lön på måndag efter som den 25:e ä på en söndag :(

2009-10-24 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0