töntar.

jag är uttåkad..
iofs har jag inte ansträngt mig så mycket för att göra något åt det heller..
kom ut ur duschen för en halv timme sen.. sen har jag suttit här inlindad i en film framför
datorn/tv..
vet inte ens vad jag ska ha på mig idag !?
och vad ska man äta för lunch?!

sen i eftermiddag ska jag, bror o fanny åka till trosa. (och hämta upp tommie kan jag tänka mig..)
kusin annica och hennes mamma har födelsedagsfest ihop.
så de lär vara massa massa folk. och bli kul ! :)

dessutom är det skit trist väder.. regen..regn och mer regn o även mörkt och grått.. bläää !


Kommentarer
Postat av: Richard

Ja denna dag är bland dem tristaste i år vädermässigt :( men fy fan vad nyttig man har varit inne istället då :) For me blir det Århundradets fest :)

2009-11-14 @ 16:00:46
Postat av: Richard

Ja detta har varit världen sämsta dag i år vädermässigt :( Men desto mer nyttig har man varit inne då :) Hoppas du får trevligt i Trosa :) Själv ska man på århundradets fest :)

2009-11-14 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0