sun ligth.

åh jag va o tränade på gym idag ! jag älskar känlsan att ha tränat.. man är så där skönt trött i kroppen samtidigt som man är pigg. förstår nån ?! hihi.
jag smsade maria på dagen och frågade om hon ville med o träna på sun ligth, hotellet. jag hade 2 gratis träningar där. (fick de när jag handlade på intersport) vilket fall som helst, så ville hon det !
så vi va o tränade i en timme. så duktiga!

snart ska jag ta och lägga mig tänkte jag. jag har haft huvudvärk hela eftrmiddagen.. men tog tablett när jag kom hem, så de gick över.. men känns som de är på väg tillbaka... segt.

aja !

dröm sött alla ! puss.

Kommentarer
Postat av: Richard

Ja den känslan är toppen :)

2009-11-19 @ 06:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0