lååååååång dag.

ännu en lååååååång dag har det varit idag. en sån där lång o jobbigt dag, då kl verkar ha stannat..
vet ni vad jag menar ?
fy såna dagar är inte roliga...

men sen kom jag hem. duschade en lång varm skön dusch ! skönt.
sen  fixa jag och trixa lite. hjälpte mormor o lägga in lite annonser åt henne !
ibland är jag riktigt snäll ! hihih.
sen gick jag en mega snabb promenad i 30 min. så det kändes ordentligt i benen! skönt !
efter det va kl 19.. så då slängde jag in tvätten..

nu är tvätten i torktummlaren o torkståket ! så 45 min så är det klart.


Kommentarer
Postat av: Richard

Jo sådana dagar känner jag igen...dock känns det inte riktigt så på mitt jobb eftersom man gör olika saker hela tiden så går tiden..och iochmed dem nya tiderna att jobba på så går dagarna bara fortare och fortare känns det som.

Det är bara bra att vara snäll mot sina nära och kära särskilt mot de äldre :D

2009-11-03 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0