KALAS!

super fredag!

efter jobbet va jag och simmade. och det va hur skönt som helst! simmade i ungefär en timme..
sen cyklade jag hem i speed fart och fixade till mig, sminkade mig, fixade håret och tog på mig en klänning!
efter det blev det middag med mamma och nils erik på fazana. en mysig restaurang. super gott!
blev bjuden av min älskade mamma. kycklingfilé fylld med parmaskinka och mozarellaost och klyftpotatis.
vid 19.15 smsa jag med maria, och hon ville ha med mig och kolla på bandy. så jag hetsade iväg till sporthallen i fullfart ! och så spanade vi när "hennes" johan spelade. lekte även lite med nathalie.
när de hade spelat klart åkte vi till mc donalds, de hade inte ätit...
så har sprungit i jagat en vild liten nathalie ikväll haha. hon kan vara snabb som bara den ibland!

jag tog massa kort.. men orkar inte hämta kameran och lägga in de nu tyvärr...

kanonfredagkanjaglovaeralla.puss.

Kommentarer
Postat av: Richard

Låter som en toppen fredag :) Hände mycket iallafall :) Barn är kluriga

2009-11-21 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0