hostar så jag kräks.

host host host. fan vad jag hostar just nu. hostan kommer låååångt nerefrån..
känns som jag hosar upp mina stackars lungor.
jag svirade nyss om till min älskade mjukisoutfit. mjukisbyor och linne !
tyvärr är det ju så att de är nästan minus grader i min lägnhet... så man fryser massor..
så sitter även inlindad i två filtar.


ikväll har jag suttit hemma hos min käre mamma och sett på tv o pratat.
såg på dansbandskampen.
de är massa söta band med. söta killar ihhh. haha.
näe men, jag blirhelt shockad (hur de nu stavas) att så många unga är med i ett sådant program?!
http://svt.se/dansbandskampen



Zekes gick till finalen idag.. första bandet.
de är små killar som va jätte duktiga !


de är inte ett skit på tv just nu.. bläää !
ska nog sätta på en film nu o lägga mig på soffan.

Kommentarer
Postat av: Richard

Hoppas du mår bättre snart låter fan inte kul :(

Äns öron trillar ju av av dansbandskampen och man blir ju rädd på riktigt när det är så många unga med i den.eller man blir rädd ändå....de borde skaffa sig ett riktigare liv ha ha ha nu blev jag lite elak men nu blev jag tvungen ;P

2009-11-08 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0