dubbelragg.

i fredag va jag, maria och johan o bowlade.
sjukt roligt hade vi !!

sedan skulle vi gå ut någonstans o dricka lite öl o drinkar..
tanken va rockbaren..
men när vi väl va där utanför.. så såg vi att de skulle vara nått liveband..
så jag blev opepp...  de brukar vara sån högljudnivå när de är liveband..
så man får tinitus varning och man kan inte prata..

så vi gick till birgers ! de va hur länge sen som helst jag va där..
de va jätte lite folk. men vi roade oss och hade mega kul !

på dansgolvet blev jag uppraggad av 2 st.. 2 bröder..

storebrodern: du är de vackraste jag har sett.
jag: jasså.. hmm.. tack..
blabla..
jag: vart bor dudå?
storebrodern: stigtomta.
(då tänkte jag.. stigtomta, där bor man antingen med sina föräldrar eller med sin fruga.. )
jag: med dina föräldrar eller din fru?
då kom hans lillebror..
lillebrodern: varför pratar du med min upptagna bror när jag finns?
i alla fall så va storebrodern förlovad och hade barn haha.
vad finns de för killar ?!
lillebrodern bodde hemma hos sina föräldrar,  de bästa han viste va öl och knulla sa han..

haha. mongokillar..

sen smet jag o maria iväg till johan i baren.. ! :D

Kommentarer
Postat av: Richard

He he ja du man kan ju undra...?

2009-11-01 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0