vissa är bättre än andra.

som vanligt sitter jag nu och borstar tänderna och bloggar.. och msnar lite smått..
vilket inte är det smartaste...sitta med tandborsten i munnen bara medans man skriver verkar inte så effektivt ?!
eller.. hmm.. jag tror minsan inte det.

jag har kommit på att jag har skrivit mega lite den senaste tiden.. mest lagt upp lite bilder och skrivit nått liten rad bara.
skärpning ida !

dagen på jobbet va kanon ! skrattat o haft skoj o hetsat ! vi har gjort över 60 filter i timmen nu i 3 dagar ! =)
tok bra ! målet är 50 st i timmen..
hoppas bonusen blir bra sen !!! =) jajajaaaa.
gillar mitt jobb och de flesta jobbarkompisarna är de bästa man kan ha faktikst !!!
så i kväll har jag bakat en överraskningskaka åt dem ! så de såå !

faaaaaaaaaaaan jag skulle sova tidigt idag med.. men inte blev det så inte.. kl är redan över 22...
men men.  nu är det ju bara en dag o jobba.. sen är jag lååångledig !

på lördag är det öl hos bror som gäller..
öl, kubb o kanske lite grillning ?!  det beror väl på vädret med..


måste ta o borsta klart tänderna nu och sedan krypa ner i min älskade säng !!!


sweet dreams på er alla. puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe låter skojs =)

2009-05-20 @ 22:22:06
Postat av: emil

hehe låter skojs =)

2009-05-20 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0