utmaning.

1. När gick du upp i morse? 05.05
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? ingen aning alls.. va nån film man såg i skolan kan jag tänka mig..
4. Favorit tv-program? sånt som går nu på tv är, How I met your mother och 2 o ½ män.
5 Vad åt du till frukost? äter inte frukost..
6. Vad är ditt / dina andranamn? Eva och Sofia.
7. Din favoritmat? Korvstronganoff o ris.men grekiskt o taco är ju sjukt gott med.
8. Vilken mat gillar du inte? Lever,pölsa, isterband.
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? shout out louds - howl howl gaff gaff
10. Vilken bil kör du? mammas o brödernas.
11. Vilken är din Favoritmacka?  rostad smörgås med ost o skina o tomat. eller kycklingrörasmörgås.
12. Vilka mänskliga drag kan du?  hmm ?
13. Vilka är dina favoritkläder? kjol och linnen.
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? bara de är sol o varmt så är jag nöjd. men kroatien vore kul o se.
15. Favoritklädmärke? jadu.. köper inget direkt märke..
16.Var vill du dra dig tillbaka? ?
17. Favorittid på dagen? beror helt på vad man gör på dagen ju !
18. Var är du född? hmm nyköping tror jag. haha.
19. Vilken är din favorit sport att se på? ingen alls.
20. Vem tror du inte Gör denna utmaning? nån fegis.
22. Coca Cola eller Pepsi?  cola såklart.
23. Fotboll eller ishockey? inget...
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? bådeoch. fast är tröttis när jag jobbar, men de är för jag vet att jag måste sova tidigt.
25. Pedikyr eller manikyr? skulle nog aldrig göra nått av det..
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? joo säkert.
27. Vad ville du bli när du var liten? florist.
28. Bästa barndomsminnet? Finns många
29. Varit i Afrika? naajee.
30. Nånsin rullat innågon  i toapapper? naaajee.
31. Varit med om en bilolycka? naaajee.
32. Favoritdag i veckan? lördagar!
33. Favoritblomma? Rosor. men älskar alla blommor.
34 Favorit-snabbmatsrestaurant? max o pizzacosmos.
35. Äger du en cykel? jaa min snygga racerhoj.
36. Vem fick du senaste mailet från? nått reklamskit.
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? har ingen kredit..onödigt.
38. Läggdags? Runt 22 tiden när de är jobbdagar.
39. Vems svar är du mest nyfiken på? Alla
40. Senaste personen du delade en middag med? jobbarkompisar..
41. Vad sysslar du med just nu? Sitter framför datorn o lyssnar på shout out louds,
42. Favoritfärg? svart,rött,vitt.
43. Hur många tatueringar? 9 st.

Jag utmanar alla att göra detta, lämna sen en kommentar här så jag kan se vad just DU svarat!!!

Kommentarer
Postat av: emil

hah du och jag verkar ha samma favorit rätter :D

2009-05-21 @ 01:08:45
Postat av: matilda

jag vill inte bli mass-utmanad. jag svarar bara på personliga utmaningar!

2009-05-21 @ 08:59:49
URL: http://matildasoderberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0