text+bild.

dagen började bra.. jag vaknade och va pigg och utvilad och på kanon humör ! =)
kändes som en mycket bra dag..
men så fel det va.
sen blev allt skit. eller inte allt men en grej.. skit samma.

jag åkte med mamma hem från jobbet idag. skönt o åka bil..jag orkade inte köra för jag va små seg..
så mamma körde.. tur. för jag somnade sen haha !
kom hem.. va ut och sprang min runda ! tok skönt !
jag mötte roy när jag va ute..  de va tok länge sen!
man vill inte möta folk man känner när man är ute o springer..
fettigt hår, springkläder, små svettig, och är lite anfåd alltså inte så hett. :P haha.

sen kom jag in och tok en lång varm skön dusch !! sen fixade jag mat. god mat.
samma som igår iofs.
sallad, kyckling o haloumi o lite sås i bröd.. =) det är sjukt gott !



och nu ska jag ta och gå över till mamma med en matlåda. hon ska få en matlåda med pastasallad i tills i mororn! jag är såå snäll ibland. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0