telefonkö.

sitter i telefonkö till com hem just nu.. jag hatar telefonköer..!
jag kom fram förut och nån tjej svarade, men hon sa " vänta ett litet tag" så blev jag bort kopplad.....
och 10 min senare gav jag upp, orka sitta o vänta hur länge som helst med nån mysko pipande ton i örat... neej!
och så ringde jag upp igen i stället..
jag hatar att det kommer en röst då och då som säger... "vi uppskattar att du väntar och vi hoppas att vi kan ta emot ditt samtal snart".

aja.. dagen på jobbet va okej. men har varit jätte trött och opeppad på att jobba..
men men. man måste ju jobba, så de är bara o le och jobba på.

om 7 min ska jag se på How I mett your mother ! har inte sett det på en vecka nu.

åh nu svara en.. och han sa.. dröj kvar lite, dröj kvar...
fan va less jag blir på com hem....! 


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Skitställe.

2009-05-11 @ 19:29:51
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0