sol.rent.tvätt.sen då?

godmorron världen!
idag är det söndag den 31 maj. i morron är det juni. kan ni tänka er att det redan är juni ?!
skönt. för det innebär att det inte är dunder länge kvar till semester ! =)
på morronen har jag vart duktigt och bäddat rent i sängen. kom på att jag gjorde det förra helgen men.
men det finns inte mycket som slår en renbäddad säng !!!!  det är så sjukt skönt och krypa ner i en renbäddad säng !
sen har jag även vart o slängt in tvätten i tvättstugan. inte så kul o tvätta när det är toppen väder ute.
men har lite o fixa hemma så det är iofs bra.

sa jag att solen skiner mer än någonsin?!?!?!?!? sjukt bra väder idag också! måste ut sen o steka så jag blir lite mer röd hahaha. för jag har hört att det är hett !


vad ska man göra i eftermiddag då??!
gå på stan?
äta glass?
cykla ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0