kalaskväll.

gårkvällen blev väldigt bra faktikst !
jag o maria gick till mc eveans o sen kom elin o hennes kompis malin där..
vi satt o drack öl o prata o hade trevligt.. sen kom några o satte sig med oss och babblade på ännu mer !
jag bleb bjuden på en öl ! aldrig fel !! =)
mc eveans är rätt kasst o små segt.. men eftersom allt annat va stängt igår så va det massa blandat med folk där..
inte bara fullgubbar ! utan alla rockbaren männiksor o några tjejer i kortkort klänningar. haha. väldigt passande på en torsdag på en pub ?! njaaaa...
men men. kvällen va sjukt lyckad o bra ! =)

idag va jag med mormor en sväng på stan.. hade lovat o hjälpa henne o köpa ett halsband till kusin som tar studenten om 2 veckor eller så...
efter de gick jag till systemet o köpte öl ! mums. 
på sysmstemet ringde maria o sa att hon va på väg till stan.. vi guck till kumlins o åt, jag, maria, ellinor o madde..
de har så goda varma smörgåsar där !!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0