funny bunny !

så kom precis in efter en promenad med mamma. =)
de va kallt ute, och det började små dugga sista biten....
vart tog våren och värmen vägen?! 


juste !
när jag väl fick jag på com hem och sa att teknikern inte behöver komma imorron...
(eftersom internet o allt kom igång i helgen igen...) tack o lov!
så sa jag att jag är less att det har strulat o vart borta så länge nu.. (för andra gången...)
och att jag kommer fundera på att byta leverantör om de inte bjuder på nästa månads interneträkning..
haha.
och han sa att de är klart att de skulle göra det ! han förstod att jag va less o besviken..
så nästa månad blir lite biligare =)  hihih.



nu ska jag ta en apelsin och se på beverly hills !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0