bittra gäss.

nu har jag vart ute o sprungit ! skönt.. =)
men de är tok varmt ute.. klibbigt o så...

jag mötte på några bittra gäss.. de fräste o hade sig.. jag blev räddis minst sagt..!!
fick lite panik o vågade knappt springa förbi dem.. haha. och de är sant!
de hade 2 söta gäss bebisar. tok söta! jag ville sno med en hem..
undrar om de va därför de fräste!? 
osnällt att fräsa och skrämma mig juu =(

nu är jag i alla fall klar duschad.  nu är det kläd problemet kvar bara..
sommarkläder i alla fall ! men vad ?!
en kjol o nått linne vore nått kanske !?


aja ! sminka mig nu kanske.. så jag blir klar idag.

Kommentarer
Postat av: Maria S

Hihihi gumman då de var ju därför dom fräste =p

Dom kunde läsa dina tankar =)

Kram på dig

2009-05-23 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0