bajs com hem.

jag har vart utan internet, hemtelefon och tv nu i typ 2 dagar...
och idag fungerar det till o från..
så just nu är jag sur på com hem.. att de inte kan ta o fixa det !
sjukt egentligen att man typ blir helt galen och får lite panik utan det !
 
idag när jag kom hem från jobbet va jag ut o sprang min vanliga runda =) 
(sprang även igår... )
när jag kom hem satte jag i färg i håret o färgade håret. medans färgen va ihåret så stor städade jag.
tvättade av i badrummet.
dammsög govlen.
tvättade av golven.
så nu är hemmet tipptopp till helgen! skönt =)

hmm. håret blev nog lite för rött...... men men.. det bleks i solen sen om det skulle vara så.

nu ska jag ta o fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0