pirrar i kropppen <3

åhhh jag blir så lycklig så de pirrar i hela kroppen!!!  vem kan vara orsaken..!?? joo solen!
man får sånna vårkänslor nu när det är sol ! vart sol nu i 2 dagar.. solen är redan uppe när jag åker bussen till jobbet..
eller den går upp vid 06-06.15.. och den är uppe när jag kommer hem vid 17.30..
är det inte underbart !?
hoppas den är här för att stanna. 

dagen på jobbet va bra.
jobbade på och lärde upp nytt folk. de nya va roliga o bra.. :)  de är från en annan avdelning bara, från OEM. det säger nog ingen ett dugg.. men OEM tillverkar Volvo-filter.. och de har inga ordrar alls.. skumt.. eller inte..
aja. dagen va bra helt enkelt :)
jag hittade videkissar..?! vad det nu heter... på lunchen idag på väg till ica :) 
as fint o lena! hahaah..

ojoj. kl har rusat iväg. jag va slö o trött när jag kom hem.. så tog en varm dusch och sedan la jag mig på soffan o såg film... och nu är kl helt plötsligt 19.30 snart..
så ska ta o fixa mat nu !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0