olycksfågel..

sitter här med munskölj i munnen..spännande.. eller nej jag vet.. men ändå.

jag har lyckats göra illa mig på jobbet både igår och idag..
igår mosade jag ringfingret en aning. så jag inte kunde böja det på några timmar, vilket inte va så kul..
kunde knappt montera och så kom massa besökare och jag monterade som ett mongo..
sen blödde de o hade sig....
sen har jag lyckats skära mig på kartonger både igår och idag.. ni vet "pappercut" som svider o gör ont..
fast lite värre.. haha.
och slog av en nagel långt ner, vilket inte är så skönt hellet..
och allt på en o samma hand.
och har slagit i benet såg jag förut.. har ett stort blåmärke på benet.
smart ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0