nu gäller det !

från och med nu ska jag ta o bli duktig och nyttig ! (med vissa undantag ibland..men bara ibland..)
jag ska vara ute o gå/springa efter jobbet.
göra sit ups och benlyft varje kväll.
äta nyttig god mat.

jag hoppas jag klara av detta nu ett tag ! :)  man blir piggare och sover så mycket bättre när man tränar lite.

i kväll blev det som sagt en långpromenad. sen till mat gjorde jag en smoothie, gjord av vanilj/blåbäd/banan yoghurt och hade i en liten banan och djupfrysta hallon. super gott !!  lånade en mixerstav av min bror..
jag måste ta och införskaffa en egen.. när jag blir rik.. iofs vad kostar dem?! 100-200 kr.. haha.
jag rosade även 2 smörgåsar till. 
sen i kväll gjorde jag ca 50 sit ups och 25 benlyft (:



nu är det sleep time när som helst.. blev lite sömn i natt som va, så känner mig trött..


sweet dreams på er alla ! puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0