nothing else can I say.

fredag fan så skönt !!!

dagen på jobbet rusade iväg.. och det gick hur bra som helst idag. förutom att de va lite fel på påsarna,
eller på kanske 50 st...
de va hmm 680 mm långa.. i stället för 640 mm.. de vill säga 4 cm för långa haha. aja..
de va kul för de va sjukt mycket för mycket...

efter jobbet hämtade mamma upp mig och vi åkte ner på stan i trosa och åt lunch på kina restaurangen. tok gott (:
sen åkte vi kustvägen hem. mega fint när solen sken för fullt !
när jag kom hem sprang jag till en butik på öster o spanade för de är massa rea där.. och de blev så att jag köpe en as söt skål ! som är stjärnformad och vit  :) 


nu sitter jag här o lyssnar på lady gaga - eh eh, nothing else I can say.  söt låt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0