äppelmos & gratis film.

idag har dagen gått rätt segt.. och tankarna på lägenheten har snurrat i mitt huvud hela dagen..!
men har kommit fram till mitt beslut nu...
jag ska tacka nej på den.. och hoppas att jag någon gång hittar min drömlägenhet.
ikväll åt jag havregrynsgröt med äppelmos! mums! och 2 smörgåsar till.

gissa vad jag fick hem idag ?!?



joo mina filmer som jag beställde i helgen! =)



här är filmhögen.. en hel del dessutom.

Marie Antoinette.
Just my luck / smekmånaden
Sabrina tonårshäxan box 1
och så kom polly.
Mannen som kunde tala med hästar.
Min bästa väns bröllop.
Titanic.
Sex and the city box 1
och en Harry potter film kom också med... gratis.. för den hade jag inte beställt haha.
men man tackar inte nej till en gratis film.


 nu ska jag se klart på

Paris Hilton's my new BFF.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0