mini-ellinors student.

idag den 12 juni 09. studenternas dag.
som inte började så bra.....
jag vaknade med världens migrän....och det tok mega spö regnade och åskade !
tog 2 ipren.. sov lite till...
vaknade o hade ont i huvudet ändå.. gick upp och duschade..
mådde skit.. tog en alvedon... gick o la mig igen o satte väckning på
12.10.. vaknade.. mådde hmm sådär.
men va tvungen att sätta fart eftersom vi skulle dra till ellinors student kl 13..
så hade en aning bråttom. jag skulle sminka mig, klä på mig, fixa håret och äta
och fixa klart med ellinors student paket o sånt.
men jag lyckades hinna !
sen kl 14.00 sprang alla studenterna ut !
åhh vad man tänker tillbaka på sin student.....!!!
men men tillbaka till idag. de va så fint. alla sprang ut och va så lyckliga !
och jätte fina.



kl 16 va det kortege. alla åkte runt på lastbilar o traktorer och sådant.
när vi hade kollat klart åkte vi till forsa. hem till maria o ellinors föräldrar.
vi åt jätte god mat.
potatisgratäng, hemma gjord potatissallad, kyckling, skinka, rostbiff, lax, sallad,
melon, annanas, bröd. mums. det va hur gott som helst !

lite bilder från ellinors student.


ellinor ! lycka till nu i framtiden ! det kommer gå hur bra som helst !
för du är en sån fin o bra tjej !!



kortegen.

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0