sol och spexig vattenkanna.

En kanon dag i Stockholm har jag haft idag !
jag o linnea åkte iväg i morse med tåget och har vart borta hela dagen..
kl har bara rusat iväg verkligen ! så kul o bra har vi haft det !!! =)




vi började med att gå i gamla stan o kolla i alla ( i alla är väl en överdrift ) men alla som vi ville gå in i och kolla i alla fall!
sen gick vi bort mot söder? tror jag. jag har ingen vidare koll känner jag haha.
kollade i massa affärer.

 
en affär med massa coola tshirtar i.     en bänk gjord av skosnören! =)

 
monki.                                                          weekday.

de är några av affärerna vi va in och kollade i !  =)
de va massa rea på de flesta affärerna..
och jag är helt förvirrade att det finns tusen HM affärer i sthlm..
hur kan det fungera?!
att det ligger 4 st med några meters mellanrum.. sinnessjukt haha.

efter att ha gått runt massa i värmen blev vi små trötta i tassarna och törstiga.
och såg denna skylten.

en öl för 29 kr ! så då satte vi oss där i solen och tog en varsin öl. jätte gott kan jag lova ! =)

 
linnea !                                                         hon köpte en as spexig vattenkanna!

vi har haft det sjukt bra hela dagen! kom hem vid 18.30 igen.
så det blev minsan en heldag i sthlm. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0