huvud,axlar,knä och tå.

varför har jag ont i huvudet ?!
hade det halva dagen o kvällen igår...
sen fick jag det idag igen på jobbet.. men de gick över sen när jag hade sovit lite på bussen hem.
och nyss kom huvudvärken tillbaka igen.. =(

efter paris hiltons program gick jag ut och cyklade blev en tur på 20 min ungefär.
runt ringvängen, östanvägen, hamnen, förbi nyköpingshus, busstation, storgatan..
på storgatan vid indiska va de massa barn o poliser.. nått hade hänt, de va nån som låg på marken... jag va nyfiken... men vågade inte cykla fram o kolla haha. :P

jag har nog haft lite oturs dag idag..
vaknade i morse/natt med sendrag/kramp i vaden. så jävla ont.. =( och haft ont i vaden hela dagen, det känns fortfarande..
lyckades göra illa armen på jobbet så jag blev helt kallsvettig.
slog i fotknölen på jobbet..
allt tjaffs på jobbet.
huvudvärken..
skitdag.
i morron är det en ny dag. en onsdag. mitt i veckan. även lillördag!

aja nu är jag redo för sängen. har precis borstat tänderna och sitter med munskölj i munnen.

sweet dreams. puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0