helvetesdag.

dagen har vart hemsk. iofs är nog hemsk bara förnamnet på dagen..
inte bara för att det är tusen grader varmt och man inte kan gå utan att svettas ihjäl.. iofs kan man inte andas heller för luften är så kass inne på fabriken just nu..
men i alla fall..
det har vart massa bråk, tjaffs, gap och skrik. jag orkar inte med sånt !!!
första va på förmiddagen.. sen blev det ett till precis innan vi skulle hem..
är det så svårt att prata med varann i vanligsamtalston?
lyssna på varandra ?
nej det borde inte vara det..vi är ju liksom vuxna människor.
eller kanske inte ?! man undrar ju.

jag är sjukt sugen på en kebabpizza 2 utan paprika med blandad sås.
nu när jag skrev det blev jag ännu mer sugen..
men ska försöka hålla mig ett tag till och inte äta pizza.
så ska cykla till hemköp o köpa sallads grejer och göra en god sallad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0