happy face!

smart.. jag publicerade förra inlägget utan att jag hade skrivit klart..
smart.. neeej !  men men.
åhh idag är det torsdag... men fredag för mig ! för i morron är jag ledig.
fan va skönt.
så i morron blir det lite sovmorron o sånt! skönt ! =)

i morron är det mini ellinors student. så ska o kolla när hon springer ut från skolan.
och fira henne!
hihih. hon ska få massa snygga paket !

aja. nu måste jag fixa mig klar. ska snart till maria och äta och dricka lite alkohol !
sen blir det rockbaren ! jippi !

juste !
idag har jag haft lönesamtal... jippi ! löneförhöjning ! =)



Kommentarer
Postat av: Ricki Rick

Nä fy fanken, ledig imorggon.. det lät ju inte alls jobbigt!

Ta lite sovmorgon åt mig oxå.. snälla!

Hoppas du haft en trevlig kväll på rockbaren.. blev ju inte farligt sugen på att gå ut o ta en öl o lyssna på lite rock n roll... !

Tjing tjong... ha det gott!

/ R

2009-06-11 @ 21:19:03
Postat av: Ricki Rick

Eyy.. glömde ju.. grattis till löneförhöjningen ffs!

Götttisch

=)

2009-06-11 @ 21:21:00
Postat av: jessica

grattis!

2009-06-12 @ 11:06:19
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0