det är så jag säger det.

trött och frusen.. det är jag just nu.
skulle verkligen vilja vara ledig i morron.. bara få njuta av solen.
men men.. ska jobba mina 6 timmar. sen är det ju faktiskt helg.
tror denna helge kommer bli en kanon helg om allt blir som planerat !
fredag - filmkväll eller nån öl.
lördag - sthlm. sen hem o parta med maria.
söndag - tvätta o sola och bada hopas jag på.

näe ni ! nu gäspar jag oavbrutet. ska nog ta o borsta tänderna nu och sedan krypa ner i sängen !!

juste.. JAG HATAR MINA GRANNAR. 
jag har sagt det minst tusen gånger.. men grannar som spelar dunder hög musik så man inte ens hör sina egna tankar är värd att bli hatade. om de inte sänker eller stänger av snart kommer de att få ångra sig.. mohahaah.

sleep time. dröm fint ! puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0