dålig på sova.

jag är trött i hela kroppen..
jag har power napat lite på dagen. de va skönt kan jag lova.

jag är dålig på att sova borta hos folk.. plus att jag oftast är morron pigg.
fredags vakna jag kl 6 o va pigg ?! vafan. men somna om o vakna 8 igen o va piggelin..
sen låg jag kvar i sängen för de andra ville sova.. de andra vaknade vid 11.30..
haha.
i morse vaknade jag 5 !? mitt i natten.. och kunde knappt somna om..
de va små kallt, klibbigt o ingen luft (kan beropå att vi va 8 personer i rummet som sov) och ljust inne..
sen ringde en väckar kl 9. men jag va vaken då redan.
de vill säga att jag har sovit lite..

jag satte precis på beverly hills. jag va sugen att se film.. men hittade ingen som jag va sugen att se.. trist.
jag är lite sällskapt sjukt just nu.. har ju vart med maria på landet med massa folk o så..
sen komma hem o vara helt själv.. då blir det helt tommt o konstigt !

jag borde ta o lägga upp midsommar bilderna.. men orkar inte det nu.. så det får bli i morron.

ska ta o lägga mig på soffan under en filt o se lite beverly hills nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0