bra kväll.

oj kl har bara rusat iväg idag !
dagen på jobbet va lite si så där.. efter lunch vart jag skit trött och så krånglade det mesta
som kunde krångla.. och dessutom va det varmt o klibbigt inne på jobbet.
jag somnade som en stock på bussen hem... !
sen va jag ut o sprang i solen ! skönt o väldigt varmt !!
solen har har lyst hela dagen! myspys!

ikväll va jag o mamma till bror o drack kaffe o pratade. trevligt värre !! =)
nu ska jag ta o gå ut och slänga lite skärp tänkte jag..

juste ! min kyl är helt mongo ! den fryser alls till is !?
och jag har snart stängt av kylan.. och ändå håller den på och är mongo !
ska fan ringa om den i morron så får nån komma hit o spana på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0