21.50 och solen skiner.


jag va nyss ute och cyklade i det underbara vädret !
tok skönt ute. och solen lyser fortfarande och kl är 21.50!!?? =)
cyklade förbi hamnen, de kryllade av folk. vågade inte cykla närmare än detta..
för jag va klädd i mjukisoutfit o va inte fixad haha. men men.



idag hade jag mitt nya årspänne på mig på jobbet..
as fint ! köpte dem i söndags ! =)





idag när jag åkte buss hem hittade jag ett busskort ! hoppas det är pengar på det, det låg en lapp i busskort fickan. enligt den är det lite över 100 kr kvar på det haha :D



mitt snygga "lånekylskåp".... mitt är ju trasigt.. så nån ska komma o laga det...hmm.. nån gång...
snart hoppas jag. lite trångt att ha 2 kylskåp i en 1a.




nu ska jag ta och lägga mig,eller väldigt snart i alla fall !!
sitter o borstar tänderna just nu..

dröm sött alla ! puss o kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitblogg!!! www.lillanmalutta.blogg.se

2009-06-25 @ 09:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0