You spin my head right round, right round.

har precis gjort 40 situps och 30 benlyft. hade tänkt att göra fler...
men mitt huvud får mig snart att kräkas..
så det går verkligen inte.
undrar om jag tänker på tusen saker som gör att jag får denna hemska huvudvärk ?!
skulle mycket väl kunna vara så faktiskt.. det är faktiskt tusen tankar som snurrar i skallen just nu..
men är det dem som gör mitt huvud ajaj ??
hmm..
orkar inte med huvudvärk i en dag till.. speciellt när inte tabletter hjälper.

aja. nu är det sleep time.

jag är as pepp på att festa ! drinka öl och goda drinkar o vara med fina människor !
och även dansa o ha det bäst. och till o med efterfesta hela natten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0