stendörren.

kanon dag på stranden, eller stendörren rättare sagt ! med maria och elin.
vi låg uppe på en klippa o stekte i solen. hur skönt som helst !
och badade och hade det bäst !! =)
och så hade vi kycklingsallad och lite fika med oss..
kan det bli bättre än detta?? näe knappast.

nu sitter jag här med ett problem.. klädproblem.. vad ska jag ha på mig ikväll?!
vi ska ut och äta och dricka lite öl på tellus.
elin fyller 25 år idag. grattis !! =)
så jag vet inte om jag ska ha jeans eller kjol...

jag hade tänkt att lägga upp bilder nu på de jag köpte igår.. men så kom jag på att jag håller på och laddar ipoden just nu..
jag tar det sen istället !

oj nu är det ca en timme kvar tills vi ska ses och äta...!
dax och fundera ut kvällens outfit kanske ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0