SOL !!

godmorron världen.
så va det vecka 29 och min första semesterdag! =)
solen skiner förfullt och himmlen är helt blååå !!! kanon!
jag kom precis in från en springtur. det va skönt, men tok varmt !
solen värmer en massa redan....! =)
jag fattar inte.. jag la mig efter 24 igår... och vaknade först kl 05.15 !?!?!?!
ungefär den tiden jag brukar gå upp när jag ska jobba.. sjukt..
somnade om o vaknade vid 07.30.. men låg kvar o gick sen upp 08.15..
jag är inte så bra på att sova..

nu ska jag fortsätta att sms tracka maria !
jag vill sola och bada!! nu nu nuuuu =)

Kommentarer
Postat av: Ricki Rick

Damn.. har ni sol alltså?

Fusk, fusk, fusk.. här regnar i vanlig ordning.. vill oxå ha sol jue, palla med mer regn!



Aja, vår tid kommer väl den oxå hoppas jag ;)

/ R

2009-07-13 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0